Centrum zdravého spánku Ostrava

Máte problémy se spaním, špatně usínáte? Budíte se ráno unavení a bolí Vás záda nebo oblast krční páteře? Problémy se spánkem mohou mít celou řadu původců. Podívejme se na ty nejčastější z nich.

Poohlížíte se po lepším roštu, matraci nebo anatomickém polštáři? Pokud si před koupí chcete vše vyzkoušet na vlastní kůži, navštivte Centrum zdravého spánku v Ostravě.

Kde nám pomůžou s lepším spánkem?

Pokud máte problémy se spánkem a cítíte, že jsou způsobeny nekvalitní matrací nebo polštářem, na kterém se Vám leží špatně a ráno vstáváte nevyspalí a rozbolavění, navštivte Centrum zdravého spánku v Ostravě. Na místě si můžete na vlastním těle vyzkoušet, jak příjemně se leží na moderních typech matrací a anatomicky tvarovaných polštářích. Prodejci Vám pomohou vybrat si správný typ matrace a polštáře, který se bude hodit k Vaší postavě a hmotnosti a také k preferovanému způsobu spaní (na boku nebo na zádech).

Pro kvalitnější spánek si dále můžete vybírat z mnoha typů roštů, moderních přikrývek rozmanitého složení, prostěradel nebo povlečení aj.

Příčiny špatného spaní

Dlouho usínáte, nebo se Vám špatně spí? Nevíte, čím to může být? Zkuste pečlivě vnímat, co Vám při usínání nebo při ležení nejvíce vadí a možná se Vám na to podaří přijít. Mezi nejčastější příčiny problémů se spánkem patří:

  • Nevyhovující matrace – pokud je matrace příliš měkká, mohou Vás z ní bolet záda, nejčastěji v oblasti bederní páteře (bolesti v kříži). Naopak na příliš tvrdé matraci se také nespí příjemně. A pokud je matrace starší, po čase se uprostřed vytvoří prohlubeň, což může také působit rušivě a podporovat bolesti v zádech.
  • Nevyhovující polštář – vysoký polštář je častou příčinou bolestí v oblasti krční páteře, které mohou způsobovat i bolesti hlavy.
  • Nevyhovující teplota v místnosti nebo špatný vzduch – pokud špatně usínáte, zamyslete se nad tím, zda nemáte v ložnici přetopeno anebo vydýchaný vzduch.
  • Příliš mnoho světla – svítí-li Vám do ložnice světla z ulice nebo z vedlejší místnosti, také to může bránit v usnutí. Pokuste se pečlivě zatáhnout závěsy, zadělat žaluzie nebo stáhnout roletu a pokud ani to nepomůže, kupte si jednoduché stínidlo na oči.
  • Hluk – a stejné je to i hlukem, který může při usínání hodně obtěžovat. Nejjednodušším řešením je v takovém případě použití vaty nebo špuntů do uší.
  • Přejídání se navečer – i hodně jídla v žaludku může způsobit, že se budete v posteli převalovat dlouho do noci. Obecně se doporučuje poslední jídlo alespoň 3 hodiny před spaním a jíst spíše lehčí večeře.
  • Stres nebo neklidná mysl – neschopnost dlouho usnout může být způsobena tím, že se nedokážete uvolnit a přestat si v hlavě neustále něco přemítat. Pomoci může relaxace, meditace, procházky přírodou, cvičení a fyzická námaha, případně psychoterapeut anebo i změna zaměstnání.

Právní prohlášení: Obsah internetového magazínu i jednotlivé jejich prvky jsou právně chráněny. Jakékoli užití spočívající v kopírování a/nebo napodobování obsahu a/nebo prvku tohoto internetového magazínu bez výslovného souhlasu provozovatele internetového magazínu je protiprávní, porušující práva společnosti k autorskému dílu a databázi a zakládající nekalosoutěžní jednání. Neoprávněným užitím obsahu a/nebo prvku interntového magazínu může dojít též k naplnění skutkové podstaty trestného činu porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže dle § 248 trestního zákoníku a/nebo trestného činu porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi dle § 270 trestního zákoníku, za jejichž spáchání může být uložen trest zákazu činnosti, propadnutí věci nebo jiné majetkové hodnoty nebo trest odnětí svobody. Pokud máte o užití obsahu a/nebo prvku internetového magazínu zájem, kontaktujte redakci internetového magazínu. id6641 (magazinesoterika.cz#87)


Přidat komentář